sukan Syok Woo Baca

Ketiadaan 2 pemain ini tidak menghalang SKUAD B-23 Untuk cipta kemenangan

DUA t0nggak skuad Bawah 23 Tahun (B-23) negara, Azam Azmi Murad dan Hairiey Hakim Mamat berkemungkinan tidak dapat diturunkan dalam aksi men3ntang Laos bagi perlawanan kedua Kumpulan B Sukan SEA Hanoi 2021 pada Rabu ini.

Perkembangan itu disahkan pengendali Harimau Muda, Brad Maloney selepas kedua-dua pemain itu mengalami kec3deraan ketika men3ntang Thailand pada aksi pembukaan.

Azam mengalami k0nkusi tetapi mujurlah tidak begitu s3rius. Kita akan terus melihat perkembangannya dengan mengikut pr-tokol yang ditetapkan. Kita juga akan memantau perkembangannya untuk sekurang kurangnya tujuh hari dan kita akan lihat apa akan terjadi selepas itu.

Untuk Hairiey, buku lalinya masih b3ngkak namun kini sedang menjalani pemulihan. Saya tidak pasti jika dia boleh diturunkan untuk perlawanan seterusnya.

“Bagaimanapun, kita akan cuba yang terbaik dan kita pun tidak mahu mengambil risik0 seandainya dia tidak mampu untuk bermain,” kata Maloney.

sumber:- SH

Sebelum ini, skuad bimbingan Maloney berjaya men3waskan Thailand 2-1, sekali gus membolehkan mereka mengungguli kumpulan dengan tiga mata.k